8:e December

Idag fyller kanske den bästa människan jag någonsin träffat år; min farfar (tiddis, du har hård konkurrens), han är nog min största idol. Grattis! Jag tyckte lite synd om honom för farmor hade glömt hans födelsedag, jättesynd om honom faktiskt.

Det är ganska "synd" om mig också, jag har haft ont i huvet hela dagen, haft utvecklingssamtal och vi har bara uppvisningsträning på konståkningen, det är kul lite då och då, men hallå - jag vill träna! Dessutom vill jag ha en jättefin klänning att ha på nyår, dagens stora i-landsproblem är helt klart att det inte finns en enda klänning jag vill ha för tillfället. Om inte det skulle vara det stora problemet är det nog att Tiddis och deras dumlekakor har tagit slut (inte alls mitt fel ;)).

Nu ska jag vila innan "träningen", tjao


och igen, grattis farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0