7:e December

Snart kommer Elin och dom och hämtar mig, ska träna storslalom idag för första gången den här säsongen, får väl se hur det går ;) Jag vet att jag inte borde träna egentligen, men jag blir så rastlös om jag inte gör det så ja... det blir som det blir helt enkelt.

Igår fick jag sällskap av Tiddis på kvällskvisten, vi åt glass och kollade tv, alltid lika mysigt! Idag har de juluppvisning klockan 12 på Sporthallen (gymnastik), jag vill hinna dit och kolla litegrann iallafall, men jag är tveksam om jag kommer hinna.

Aja, nu måste jag börja dra på mig min lilla slicky fartdräkt och vänta på fam Välimaa. Tjing



hippietiddis, från i fredags ;) suddigt och fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0