4:e December

klockan är 06.17, jag är uppe före fan själv. 
Anledning; Jag ska till gymmet. Jag känner verkligen att kroppen har mist alla funktioner den någonsin har haft och jag hade för att slippa göra det jag ska nu gett nånting i klass med vad jag skulle ha gett Joel för att han skulle dragit ut nätverkskabeln igår när jag skulle redovisa mitt svenskatal (jag hade inte tränat en enda gång och man fick inte läsa från pappret, det blev ett hejvilt improviserande måste jag säga, tyvärr).

Förövrigt flyter väl livet på i sin trögflytande form, precis som vanligt. Idag har jag fysikprov - jag har inte pluggat någonting och jag tror att det hänger på om jag ska få VG eller MVG i slutbetyg, och jag känner att eftersom jag ska (dum som jag är) läsa Fysik B också måste jag ha MVG i Fysik A. Kan knappt åka skidor, min rygg är helknäpp och har inte åkt skridskor på hela veckan, börjar känna det panikartade suget komma närmare och närmare, som att jag är i en oändligt lång tunnel och är jagad av det där irriterande lilla konståkningssuget, som han på reklamen (där man trycker på en knapp och så far det irriterande bort) - fast min irriterande lilla sak ser ut som Stinky i Mumin och har liten äcklig pipig röst. Han kommer närmare och närmare...

& hejdå
det tog tio minuter att skriva blogg idag, over and out 06.27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0