31 December 2008



jag vet inte om jag har tillkännagett det förut, men jag är dödligt rädd för raketer, så egentligen är inte nyår den perfekta aftonen för mig. med dödligt rädd menar jag verkligen att jag typ svimmar om det kommer en raket för nära. tur att det bara är nyår en gång om året.

gårdagen spenderades i lule med Tiddis, målet var en nyårsklänning. Vi kom dit på morgonen och gick förbi MQ's skyltfönster, där på en docka hängde den, Klänningen med stort K. Den ska jag ha!  Tänkte jag och sprang in i butiken. leta leta leta, leta leta leta, leta lite till och leta ännu mer, klart som fan att klänningjäveln är slut och att butiksbiträdena är äckligt otrevliga och vägrar ta ner klänningen i skyltfönstret åt mig. Från och med nu bojkottar jag MQ i luleå, känner du att du vill var lika kool som mig? Ta steget och gör det du också! Fast min luleåresa var inte helt bortkastad trots allt, jag köpte världshistoriens snyggaste och skönaste peak-underställströja. Dessutom var den på rea, fast den ruinerade mig iallafall. Men vad gör det ? Ska minsann ta och klä mig i den ikväll, nyårsfin som jag ska vara, har ju ingenting annat så ;)

Idag är det storm igen, typ storm iallafall, backen är stängd och jag behöver träna. Men jag har iallafall varit och sagt hejdå till Athletican, man få inte träna där efter nyår om man inte är patient, jag vet inte riktigt om jag är det eller inte med min rygg och det.

Här får ni lite mogen skönsång att ladda med


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0