27:e December

godmorgon (dag),
igår när vi tränade på Ylläs (en skidanläggning vid farmor och farfars stuga) blåste det så mycket at liftarna inte kunde gå snabbare än typ 3 cm i timmen. Iofs gick de iallafall, hade det varit Luossabacken hade de varit så stängda de bara kan bli, mesigt. Men iallafall, jag trodde att jag hade upplevt julens blåsigaste timmar dr på Ylläs men ack jag hade fel, när man väl kommer hem till Kiruna blåser det ÄNNU MER, jag trodde inte att det var möjligt. När jag skulle gå till Natta var det lika bra att springa för man for typ ändå framåt när man gick.

kvällens roligaste måste ändå ha varit att två av min far kallade "hängbyxor" som missförstod Natta och klampade in hemma hos mig och skulle vara med oss. Vi var ju förstås inte där utan satt tryggt hemma hos Natta och mös på. Haha,

Nej, nu ska jag ladda till backen och efter backen åker jag till Lombia för typ sista eller nästa sista (jag vet inte) träningen med killarna innan uppvisningen..







Kommentarer
Postat av: rova

Ylläs är trevligt, moster har stuga där som vi får vara i när vi känner för det.. men satan vad de stugorna kostar :P hade aldrig köpt en själv.

2008-12-27 @ 11:15:06
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0