22:a December 2008

Jag får mer och mer ångest ju närmare julafton jag kommer, jag vill inte åka till finland, jag vill verkligen inte det. det är inte det att jag inte vill träffa farmor och farfar, men tanken på mig själv plus fyra översociala människor och en massa mat gör mig inte ett dugg stimulerad, tvärtom. Jag får nån form av klaustrofobi när jag beinner mig i stugan, har ingenstans att ta vägen. Snälla låt mig få typ lunghinneinflamation (eller hur det nu stavas) eller magsjuka eller nåt annat hemskt så jag slipper åka. Farmor och farfar kan komma hit, här finns inget julpynt som kväver en, faktum med att vi inte ens har en gran ännu, dåligt.

Nu ska jag äta middag och sen bege mig upp till backen för lite skidfixande och sådant. Sen tänkte jag att Vilda skulle ringa mig (Vilda det här betyder alltså att du ska ringa om/när du läser detta) och sen vet jag inte. Men iallafall, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0