22.22

en-två-tre-fyra-fem-sex-sju-åtta-nio-tio

Andra träningen med hockeykillarna avklarad idag, och jag måste säga att de har utvecklats redan, problemet för mig är väl att jag (som vanligt) inte kommer ihåg programmet, stackars Jocke. Jag tycker lite synd om stackarna som måste göra det här, och att de dessutom måste åka två program (jag vill också bara vara med på det ena, så man kan tycka synd om mig också).

Och ni är alla välkomna till min begravning som kommer äga rum någon gång efter 6:e Januari, då jag kommer dö i fackeltåget, alla kommer nog dö, det är folk överallt och ingen fattar nånting, när vi senare lägger till elden.. oj oj oj. Ja, som sagt så är ni välkomna att ta farväl av mig, men kom gärna och kolla på uppvisningen också (6/1-09 på Lombia). Nu måste jag städa rummet och leta reda på mitt gymkort (som är BORTA), sen måste jag plugga matte. Det lär bli en lång kväll.

Kommentarer
Postat av: a

alltå fackeltåget är seriöst våran död, jag vill inte. helst inte med dem hackihäl!

2008-12-16 @ 16:12:19
URL: http://annakaisafj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0