19:e December 2008

Efter några veckor in på höstterminen och när man satt där en sen torsdagseftermiddag, hade kemi och längtade till livet efter detta trodde man aldrig att man skulle klara sig genom höstterminen utan att just dö och börja sitt liv återfödd som kanske en hund eller åsna, vad vet jag?
Men här står jag iallafall, jag har klarat av tre av sex terminer på gymnasiet, tre terminer av stor omotivation och enligt mig dålig betyg, men dock två och en halv termin med kanske världens bästa klass, och såklart, vi får ju inte glömma att nämna att vi är den tråkigaste klassen på skolan, eller hur? Men jag har hälften kvar (om jag överlever) och nu är det skärpning som gäller.

Idag har jag fått veta mitt svenskabetyg, VG. Jag hatar  vg'n, jag har blivit ett medelmåttigt vg-barn och jag trivs inte alls i den sitsen. Antingen ska man vinna stort eller misslyckas helt. Men Mona trodde att b-kursen skulle passa mig bättre, who knows.

Kvällen är oviss, jag tror den kommer sluta med tiddis, en bra film och massa gott! mys

och förresten, jag har en hel säsong Greys Anatomy att avverka, awesome!

Men nu ska jag bara njuta av mitt jullov!
vilda, där lät jag nästan som våran favoritbloggare no.1 ;)


Kommentarer
Postat av: Den Fruktade

ooh ja! Henne gillar vi ;P

2008-12-21 @ 00:08:39
URL: http://vildathulin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0