18:e December 2008

jag är trött och hungrig och jag undrar om backen är öppen idag... känns lite kallt och blåsigt faktiskt. Och jag tror inte det är så bra utsikt där ikväll om man säger så.

jag har inte alls fått in den här julstämningen som det ska vara, allting känns bara allmänt hopplöst just nu, det är ju tråkigt.

Nä, jag har ju inte ens någonting vettigt att skriva så jag tror att jag gör nånting annat istället. Och förresten, jag levde hela helgen i förhoppningen om att mamma skulle jobba kväll måndag till torsdag, men tydligen så var det bara tisdag. Vad irriterad jag blev, jag vill vara helt själv hemma, det är mycket skönare. hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0