17:e December 2008

Om man räknar med idag är det åtta dagar kvar till julafton, och 64 dagar kvar till premiären.

Jag är inget big-fan av julen, tycker mest det är jobbigt, man måste vara så snäll och så äter man hela tiden. Att jag dessutom befinner mig ensam i en stor finsk skog med fyra psykon gör inte saken bättre... Aja - jag får träna på Ylläs iallafall, och slipper göra det ensam eftersom Natalie och dom ska dit iår igen.

Jag har även lovat mamma att fixa fram ett juleträd av något slag, det brukar inte bli en gran i slutändan hemma hos oss, utan mer en tall. Men nu är det jag och fixar och jag antar att det tillslut kommer stå något björkliknande i vårat vardagsrum dagen innan julafton. Farmor och farfar har iallafall en riktig hederlig gran (med som vanligt alldeles för mycket pynt på) i stugan.

Idag har vi haft nationella prov i Matte B, det var något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Japps, nu ska jag .. jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Men iallafall, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0