16:e December 2008

Jag kom såklart inte igång med matten igår, men idag.. idag har jag varit duktig! När jag i skolan lessnat på matten gick jag och Carro för att kopiera massa papper, skrivaren hade damp och vi blev kvar där ett bra tag. Sen var jag utmattad, för att först träna och sen vara i skolan utan nånting i magen gör mig irriterad och trött. Jag gick hem med Joel Arvid och Carl, fick sällskap av en annan, idag pizzasugen, Carl ett tag.

Jag tror inte att jag sa så många ord under färden hem, för trött helt enkelt, jag trivdes bra med att bara gå där och lyssna på mycket viktiga diskussioner om man stavade ambitiös med T eller någon annan lustig bokstav (stavas med t) eller om vad en viss onämnd människa egentligen hade för förhållningssätt till Samhällskunskap. Den Carl som inte var på jakt efter en pizza trodde att jag var helt dum i huvet (vilket han av någon anledning alltid tror att jag är) och inte sa någonting för att jag inte förstod nånting, så fel man kan ha ibland.

Väl hemma satte jag mig och pluggade matte en timme till och sen började jag laga mat, sen slutade mitt matlagande ganska tvärt med ett raseriutbrott och många ord skrikna i telefonen till mamma, först bestämde jag mig för att skita i maten helt och hållet bara för att strejka men sen tog hungern över och min soppa blev god, jag älskar soppa. Nu ska jag plugga lite till och sen bege mig mot lombia. förlåt för de många orden, men det blir så oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0