15:e December 2008

Jag känner att jag börjar släppa min självdiciplin och allt som har med det som heter kontroll över sig själv att göra - igen. Vilken lustig höst det har varit ändå, vilket lustigt år, livet i allmänhet är i sig ganska lustigt. Jag hade då inte haft lust att leva tills jag är 130 år gammal, det blir nog för mycket, det känns som att det är ganska mycket redan nu, och det riktiga livet-livet har väl inte ens börjat ännu?

Idag skulle jag och Elin till backen en sväng tänkte vi, men tyvärr så satte matte-nationella stopp för våra planer, plugga plugga plugga. Det ska bli riktigt skönt med jullov, jag vill ha fredag redan nu! Vad är det som är så himla lockande med fredagar egentligen, fredagar brukar inte vara speciellt mycket bättre än andra dagar, man måste gå i skolan, och antingen gör man ingenting eller alldeles för mycket efteråt. Fredagar är veckans stora svullodag för mig och Tiddis oftast, man kan svulla i vad som helst.. :P 

nu ska jag tvinga mig själv till matteböckerna, jag måste, men vi får väl se hur det går. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0