14:e December 2008

det är tio dagar kvar till julafton. jag tror inte att julen är någon högtid för mig, jag bara äter och äter, låt den gå över fort så slipper jag bli skittjock och så kan man börja längta till gränsen ännu mer.

igår somnade jag på soffan typ halv åtta, ja jag var död, och var påväg i säng redan elva men jag kunde inte sova så jag gick och la mig på vardagsrumsgolvet istället och kollade slutet på massa halvkassa filmer, ganska meningslös lördagkväll om man säger så. Skulle ha gjort som en vän sa och tagit med mig tjejerna till dem och umgåtts istället, men som sagt, jag var död.

nu blir det backen hela dagen, och elin din lilla elaka hästnörd - du borde vara i backen istället för på stallet, I want to talk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0