13:e December 2008

konstigt nog var det inte fredagen den trettonde igår, även fast mycket pekade på just det.

vi fick reda på att Ingela kanske ska flytta till Abisko dagen efter uppvisningen, vilket betyder att vi inte har någon tränare längre, sorgligt.. Sen blev jag och Tiddis jättesena till Valentinokällaren där vi skulle äta (mitt fel, I confess) och sen var jag och en vän tvugna att gå världens omväg påväg hem för att vi var tvugna att hjälpa en annan stackars vän en bit hem. Sen hade våra andra vänner stuckit och vi fick spatsera ensamma hem genom staden, mitt i natten, min vän och jag. det är jobbigt att gå i snö.

efter fyra timmars sömn vaknade jag iallafall och mamma skjutsade mig till Safari där jag har jobbat från nio till halv sex, jag kommer ha träningsvärk överallt imorgon! Har inte suttit ner eller ätit nånting på hela dan, dålig kombination, jag är slut.

nu ska petra äta och sen äta lite till, imorgon blir det backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0