12:e Februari 2008

Idag är det lucia, esterna var lika fina som vanligt och allting ingav en riktig julstämning fram till att man gick från luciafikat i matsalen till svenskalektionen på undervåningen. Som tur var hade vi bara två lektioner idag och efter nästan en hel engelskalektion spatserade jag Carro och Tiddis till stan och sen gick jag och Tiddis hem till mig och tryckte i oss mackor, fetton som vi är.

Snart (eller okej, om en och en halv timme) ska jag till Lombia, sen hem och sen ut och äta med elin, johanna, svappis, tiddis och carro - tjejerna helt enkelt. Om nu svappis kommer in till stan vill säga.
Nu måste jag diska, man borde vara helt hemarbetesfri till man fyller arton, vilket mysigt liv man hade haft!
Tjingenling



Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag gillar din besöksgrej som säger var i världen man befinner sig. MEN. Den säger att jag är i Brisbane, och det vet vi ju alla inte är sant. Atherton är det ju, sista samhället som är mindre än Kiruna, det borde ju alla känna till!! ;)



Hoppas allt är bra med dig !

2008-12-12 @ 13:04:02
URL: http://agneserika.blogg.se/
Postat av: a

du vill du stanna och köra office med mig sen :)?

/ annis

2008-12-12 @ 13:14:11
Postat av: annaskipper

dit feto!

2008-12-12 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0