10:e December 2008

jag har träningsvärk, och det är så skönt! har inte haft det på jättelänge (jag har varit latare än latast med styrketräningen). hjärta träningsvärk

idag har jag och Tiddis varit på Safari, det gick tre dar innan vi bröt vårat inte-fika-löfte och sprang dit, dåliga människor är vad vi är. sen gick vi på stan, hittade ett par skitsnygga täckisar på x-it men de passade inte, jag hatar tjejmodeller - de är så figursydda och det är oskönt. Tomten, jag önskar mig ett par killtäckisar i julklapp!

Ikväll är det konståkning som gäller, och egentligen borde jag plugga till nationella proven i Matte B nästa onsdag, men det tar vi sen... nån annan gång, hojja efter nyår måste jag skärpa mig i skolan. Jag måste skriva nyårslöften, det känns kul, även om jag kommer bryta typ alla efter två veckor.

nu ska jag typ kolla film tror jag, tjingenling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0