00.23

jag vill göra en ny bloggdesign, jag har noll inspiration, ysch. dessutom måste jag lära mig det där satans bildredigeringsprogrammet, annars plir tet para sit av tet.

Idag samlades vi äntligen igen allihopa, jag och mina slalomtjejor. Vi åt tacos och mös på hela kvällen hemma hos Välimaa-Anderssons. Det är inte förrän man träffas såhär igen man inser hur mycket man saknar alla, vi är en big familia och det har vi varit i urminnes tider. Suck.

Nu ska jag nog ta och sova (inte kolla OC ylva ;b), godnatt
jag har ont i magen, och med det ville
jag förstås säga; tyck synd om mig!


Kommentarer
Postat av: annakaisa

öö du? vad du idag göra?

2008-12-28 @ 11:41:37
URL: http://annakaisafj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0