, 7/8

Min andra dag på Röda Korset, ja.. jag och elli har skrattat oss igenom en hög med kläder, med hjälp av chinas locas konstnärliga framträdanden ända till pengarna på min telefon tog slut och internet inte fungerade längre. Hon den galna människan i Chinas Locas är min största idol, (det är hon som är för det mesta till vänster i klippet som kommer längre ner i inlägget). Vi har även underhållt våran omgivning med urvalda bitar ur "Hold on be stong" med Maria Haukas (hon som var med i eurovision song contest), dock kom den bästa versionen senare under dagen när vi var och hälsade på Tiddis på Buchts. På Buchts köpte vi även en dumleglass för en mycket , låt oss säga acceptabel penning ;)

Ikväll ska jag först och främst försöka hålla mig från att träna, men jag har ingenting annat för mig, dessutom har jag lite ångest för mitt, Tiddis och Ellis tårtkalas igår - eller in reality var det jag och Tiddis som hade tårtkalas för att fira Elli, som satt och tittade på ;) ja, nu har jag ingenting mer att tillägga. tjao








ca.21.00 / Jag har till mitt stora förtret insett att jag inte kommer hinna med Piteå den här sommaren, hur sorgligt är inte det? Det är ingen sommar utan Pite, det ÄR verkligen inte det. Just nu känns nästan ingenting bra, jag har förvisso städat mitt rum, men det i sin tur behagar min mor, och det tycker inte jag om. Ylva, Karin och Sara flyttar snart, Elli har flyttat (visserligen inte så långt bort men iaf), jag får inte åka till Sölden i höst och jag vill verkligen åka skidor. Men just nu är det saknaden av Piteå som svider mest, nästa sommar kommer säkert bli ännu värre, då tänkte jag jobba skiten av mig, jag tror att jag kommer närmare och närmare världens undergång, livets undergång åtminstone. äh, "god"natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0