, 6/8

IDAG fyller Elli år, grattis grattis grattis! Sen blir det svullande (och paketöppnande för elli) i hennes nya lägenhet. Jag har klarat av min första dag på Röda Korset alldeles galant, man gör i själva verket inte så mycket. Jag och Elli åt på Safari, jag åt en tacotallrik - smakade okej. Det är skönt att sluta så tidigt som vi gör (15.00) för då hinner jag gå och träna direkt efter jobbet, vilket jag gjorde idag. Imorgon kommer jag ha träningsvärk i axlarna, och imorgon är det vilodag - känns tråkigt.

när jag kom hem och slog på datorn upptäckte jag till min fasa att min harrypotter-film inte var klar ännu heller! Den har hållt på i två dagar, men jag tror att den hade varit klar om jag hävt nån blockering imorse, men vid den tidpunkten var jag så trött att jag inte visste vad jag gjorde riktigt. Råkade smsa Axel istället för Elli (märkte det nyss) och var bara allmänt seg, jag kom iallafall inte försent - hade inte varit så himla smidigt första dan på jobbet.

åter igen, grattis elli!


mina snygga vänner a long long time ago
dagens födelseagsbarn till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0