, 4/8

idag är det måndag igen, jag trodde att det var måndag i fredags - så fel, så fel. Jag ska eventuellt jobba på Folkhögskolan några dar den här veckan, jag är in fact i desperat behov av pengar - sorgligt men sant. Det är något danskt pensionärsgäng som ska komma och vara där. Jag tycker inte om pensionärer efter skräcklunchen på Lodgen förra sommaren då det kom massa pensionärer som bara skrek och gormade och vägrade välja saker som fanns på menyn. Jag ska inte bli en skrikig och gormig pensionär, då får ni hellre skjuta mig.

Igår hyrde vi film jag och Annis, He's The Girl. Det stod att om man gillade She's The Man skulle man gilla den här, jag är inget big-fan of She's The Man, eller den är väl sådär, men den här filmen var mycket bättre. Ibland är det bra med såna här obetydliga och ytliga filmer, då slipper man tänka, min hjärna har sommarlov så det passar ju ganska bra.

Haha, och igår när jag skulle betala på Q8 så gick jag bara, och annis typ; Öh, ska du inte betala? , jag; öööh, oj! joo. Min hjärna har som sagt sommarlov. Nu ska hjärnan dricka te och sen får vi se vad som händer. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0