, 24/8

det börjar bli dax att börja packa nu, men jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, alla mina kläder är i tvätten och jag kan inte bestämma vilken väska jag ska ta - det luktar problem. Nu ligger jag i soffan, har haft en riktigt mysmorgon, en sån som jag aldrig har tid med annars. jag klev upp halv nio, tog fotbad och färgade ögonfransarna, sen duschade jag och åt frukost samtidigt som jag kollade på 28.. fan också, jag har träning om tjugo minuter, skrivder sen!


ja, dagens tidigare inlägg slutade ju lite, ja oväntat.. Men det slutade lyckligt, när jag fick skräck-smset från Annis låg jag som sagt i morgonrock i soffan och kollade på film, men jag skuttade upp, torkade håret, klädde på mig och satte mig på cykeln -möjligheten att väcka pappa som hade jobbat natt var riktigt frestande, men jag tog till mina enorma superpowers och trampade som en galning. Otroliga tio minuter efter Annis sms satt jag i omklädningsrummet på Lombia och knöt skrillorna. Jag är nu känd som Petra aka Blixten Lövberg Ståål.

På träningen hade vi hopp-tester, vilket betyder att man hoppar alla hopp fem gånger och så ska man klara så många som möjligt. Det gick väl sådär, sen skulle jag hoppa en Öggel, men när jag landade landade jag i ett hål och flög ner på min jöv (som min kusin emma säger, menar allså min bakdel). Nu är tillståndet i "jöven" mycket stelt och det gör ont när jag sitter, passande eftersom jag ska sitta i en buss i typ åtta timmar imorgon.

Annis har varit här på eftermiddagen, vi har testat "high heels" och varit ute och dummat oss. Sen lagade vi middag (very exlusive med korv och spagetti) och till efterrätt vaniljglass med ananas (eller mest ananas med glass).

Nu sitter jag för den delen i skiten igen, jag måste städa innan jag börjar packa (nej jag har inte gjort det ännu), oh dessutom kan jag inte packa utan mina kläder som hänger på tork i källaren. Natten ser ut att bli lång, Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0