, 23/8

Om två dagar bär det av, klockan alldeles för tidigt på måndag morgon åker vi till norge, "vi" är såklart klassen, Msp2. Det är sjukt hur fort tiden går, vi började nyss gymasiet ju! Innan jag vet ordet av kommer jag vara 85 och sitta i en gungstol och röka hasch (jag har liksom den teorin att efter 80 års ålder går man bara och väntar på att dö, så varför inte börja med allt dåligt och farligt då.. eftersom livet i princip har tagit slut redan).

Igår bestämde jag och Tiddis (som nu har kommit hem) att vi skulle ner till Singnalen för att köpa Ben&Jerrys, det blir allså andra dagen i rad för mig - vad jag är dålig. Vi hittade en buss, jag fick stressa lite för att hinna med den (slog nästan nytt dusch&fix-hastighetsrekord då jag hann duscha och fixa mig samt leta massa pengar och busskort och blablabla på en knapp kvart, jag är kung). Vi kom ner till ica, handlade och gick tillbaka till busshållplatsen, då kommer en buss, busschauffören frågar om vi ska till Tuolla, vi säger nej, han säger att vi är på fel ställe och att vi har fel busstidtabell, vi får en tidtabell av honom - alla bussar utom en har gått, och det var över en timme kvar till den bussen.Olyckliga och trötta sätter vi oss i busskuren och äter chips. kände mig som en lodis ;) Sen ringde jag till pappa som var på möte, men han kom och hämtade oss iallafall, min gullepappa.

På kvällen grillade vi, det tog lite tid om man säger så, men det blev gott ;b Sen gick vi till mig, åt glass och jordgubbar och kollade på The Notebook - gud, vad jag älskar den filmen :) Sen gick min vän hem , jag fick ett telefonsamtal av en annan vän påväg hem ensam genom stan, och sen gick jag och la mig.

Imorse vaknade jag, cyklade till ishallen, åkte skridskor i lite mer än en timme och sen cyklade hem (jag hatar motvind), nu ska jag göra nåt kul, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0