, 22/8

Today is it the big day of Karin! :) grattis!!



igår sov jag hos Annis, men det skrev jag ju igår också. Vi hade - som alltid - jättekul, och vi var övertrötta redan klockan två då vi åt lunch på café-rost. Gårdagen var ett stort ätande, eller om man vill vara lite finare; vi utrotade hungersnöden - rejält ;) Som jag sa, vi började med en paj och en foccacia, sen tog vi nånting gott - en morotskaka och en chokladkaka med grädde. Sen skulle vi åka buss till coop och gå och kolla på grupp tvås träning, bussen tog lite lång tid bara eftersom den gick ner till lkab och runt hela stan innan vi kom fram. På lombia var vi bara barnsliga och otroligtövertrötta, sen åkte vi hem till Annis, åt, gick till ica och köpte Ben&Jerrys, sen kollade vi SATC-filmen, sen sov vi :) aja, nu ids jag inte skriva mer pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0