, 21/8

vilken otroligt hemsk morgon jag har haft! planen var att vid halv åtta befinna mig på Lombia så att jag kunde uppvärma ordentligt innan träningen (kl.8.00). Men som de flesta av mina planer gick denna plan också rakt åt skogen, inte ett rätt blev det. Jag vaknade tio över sju, alltså tjugo minuter innan jag skulle vara på ishallen, skuttade upp, slängde i mig frukost och borstade sedan tänderna och slängde mig på cykeln. Cykeln, där kom nästa lilla problem, när jag hade kommit till stadshuset ungefär började den låta lite konstigt, så jag stannade och upptäcke till min stora fasa att jag hade punktering (jag skrev pungtering först, haha). Det var då alltså bara att hoppa av cykeln och springa, jag kollade på klockan, tio i åtta, springa lite fortare, orkade inte springa mer, gick fel bland höghusen där vid trädgårdskonsum, kom till bolki (nej, nu måste jag springa), sprang till lombia. När jag kom fram satt alla med sina skrillor på och det var bara för mig att skynda vidare. Tre minuter hade de andra på sig att komma på en stegsekvens som vi sedan skulle visa, jag fick väl sisådär en och en halv minut, knappt. Jag var trött redan då. Vi hoppade hela passet, sånt tar också på krafterna ska jag säga. Och sedan var det off-ice, jag och annis körde massa saker, och nu fungerar inte min kropp överhuvudtaget, jag har även träningsvärk från gårdagens gymmande.

Idag ska jag vara med Annis, vi ska på stan, sen ska vi köpa Ben&Jerrys och kolla film, jag ska även sova hos henne. MYS! Men nu är det dax att lägga på ett kol, skriver imorrn I guess, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0