, 20/8

Klockan är 07.12, snart måste jag ut i äckelvädret och cykla ner till älskade Lombia, o-älskade cykelfärd - bläsh.

Jag är uttråkad, den här sommaren har varit ganska o-njutbar, det enda jag har gjort i princip är slösat pengar och tränat, som förvisso är kul, men inte på rätt sätt. Jag behöver lite glöd, lite spänning och dramatik såhär sista veckan innan allvaret (så allvarligt det nu kan bli på "msp on tour"). Äh, vi får väl se var vinden bär, jag har en ledig helg i helgen - då måste det hända nånting iallafall, annars kommer jag bli deprimerad.

Oj, klockan är nu 07.17 och jag måste börja cykla (måste tänka att jag måste börja cykla så att jag kommer iväg om en knapp kvart). Puss

(07.19) äh jag skriver lite till, har glömt att klaga lite på mina föräldrar. De har, efter den där våltäkten i kyrkoskogen, börjat tro att det ligger våldtäktsmän i varje buske efter nio på kvällen. Vilket betyder att jag kommer bli våldtagen om jag skulle cykla för sakta, eller rent utav GÅ (ooooh, spooky) hem från Lombia. Jag tycker förresten att det borde ha samma överbeskyddande attityd på morgonen, så jag slipper cykla till och från Lombia då. Och de våldtäktsmän som inte lämnat sina buskar under natten borde vara mycket aggressivare på morgon, jag menar, de ar ju inte fått nånting "gjort" under natten, och där sitter dem - blöta och kalla (och arga). Vad skulle då hindra dem från att hoppa på en liten oskyldig konståkerska på väg till träning.

Nu måste jag verkligen agera, jag ska på gymmet med Willyboy sen förresten (dit slipper jag nog gå/cykla iallafall pga hans moppe). ciao (07.24)


11.38, (I like klockslag), Om tjugo minuter jag ska ner till Juliebögatan 6 och då är förhoppningsvis William klar, på bra humör (jag vill inte riskera att dö på kuppen ;b) och villig att ta moppen till gymmet (jag vet, jag är lat). Första (och enda) ispasset idag gick ganska bra, jag säger att det är isens förtjänst, den har nu blivit bättre alltså blir jag också bättre. Det känns lite surt att vi inte har något ispass sen också. Jag ser egentligen inga problem i att ha det, för det finns istider, och om vi inte har nån tränare kan nån förälder kanske sitta på läktaren (vi får inte åka om det inte är nån över arton som har ansvaret för oss där). Aja, nu ska jag börja klä på mig och det, tjing (11.44)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Min mamma är exakt likadan. Herregud.

2008-08-20 @ 16:29:56
URL: http://rebelsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0