, 17/8

Oooh, imorgon ska jag klippa mig! Jag längtar, mitt hår längtar - jag har inte klippt mig sen direkt efter nyår nån gång.

Kom hem från finland nyss, jag åkte ju bara dit för en enda sak egentligen - att jobba. Nä, nu ljög jag, jag åkte dit för att få pengar för att jag hade jobbat. jag kan säga att min helg lönade sig rätt hyfsat. Vi började på lördagen att måla ett hus med typ tjära och terpentin, men när huset nästan var färdigmålat tog "färgen" slut och det gick inte att blanda nån ny eftersom de hade köpt fel sorts nånting. Så det var det enda jag gjorde i jobbväg under hela helgen. På kvällen fick jag ändå ett kuvert med jobb- och födelsedagspengar, så nu är jag rik, eller iallafall inte lika fattig som jag var innan jag kom dit ;)

Idag ser jag ut som ett as, jag har sovit i en husvagn med temperaturen ca. minus 350, jag vet inte varför jag ALLTID envisas med att sova i den där förbaskade gamla plåtburken när jag vet att det aningen är skitkallt eller alldeles för varmt. Mit hår är alldeles slickat och glider överallt och jag känner mig bara väldigt ful och äcklig idag. Men trots det ska jag gå till Athletican snart och göra av med lite överskottsenergi, jag måste säga att styrketräning inte alls är lika energiuttömmande som konditionsträning. Jag sprang förresten igår, eller försökte springa (även fast jag inte får egentligen - det gick såklart inte. Jag hatar mina benhinnor!

Japp, nu ska jag kila. PUSS!



jag och vilda i båthuset för några helger sen (med världens snyggaste tröjor)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite väl ja ;) sann optimist :d

2008-08-17 @ 18:56:48
URL: http://jagkanbattre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0