, 15/8

Idag fyller Hedda år! GRATTIS älskade älskade du :) Här nedan bifogas en bild på hedda ungefär 11 år tidigare...



Vilken pudding hon var (och är, men jag kan säga att hon hade mer känsla för smak förr i tiden ;b)
Idag har jag, som ni kanske märkt, ändrat min "bloggdesign", jag blev så trött på att det var svart. Egentligen har jag inte en ringaste aning om hur man gör när man gör om allting, men det finns en sida som heter typ http://designadinblogg.se/, där finns en massa "knep och tips".

Sista dagen på Röda Korset för mig och Elli, och jag var tröttare än någonsin, jag vaknade lite innan halv åtta (börjar åtta), men jag hann gå upp, klä på mig, äta, fixa håret och sminka mig på en dryg kvart - jag är bäst! Så nu, till alla som vanligtvis klagar på att jag är så seg (Annis, Tiddis, Elli, Ylva, Vilda, ähm... ja, och alla andra ;b); Nu ser ni, jag är egentligen snabbare än de flesta, jag har inte bara någon lust att visa det för er! Men iallafall, vi behövde bara jobba till typ halv ett tror jag, då fick vi gå upp och fika med Aila och Sardar, Sardar visade bilder och Aila sa med tårar i ögonen att vi varit såååå duktiga (jag vet inte riktigt om jag håller med om det ;b). Sen sjöng Sardar, och det var väl en upplevelse i sig.. eller vad säger du Elli? Sen fick vi iallafall gå och säga hejdå till de andra, Da var jättesöt och kramade oss, hon är så kort att jag typ måste sitta på huk för att krama henne ;b Sen köpte vi varsinn film och gick till stadshuset och lämnade våra lönerapporter så att vi hinner få våra pengar i Augusti. Sen gick jag hem, nu har jag packat och lyssnat på Sverige som kom till final i tennis (partennis eller vad fan det nu heter). Snart kommer mamma hem och då åker vi till finland. Jag ska övningsköra en bit, läskigt värre ;B

Det kommer alltså inte bli något bloggande ihelgen, men på måndag är jag back on track och då börjar även vårat "hårda" läger. Kan det bli bättre? (svaret är såklart JA!, men det bryr vi oss inte om just nu)

Och Ylva, jag kommer sakna dig jättemycket, det kommer aldrig komma någon som kan ta din plats, ALDRIG! <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahahaha, det var mäktigt när han sjöng

2008-08-15 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0