, 14/8

Idag har jag, Ylva och Karin haft den stora svullodagen 2008, Maria har även varit med på ett hörn. Först bakade jag tårta och så kom Ylva och Karin till mig med presenter (vi firade min födelsedag eftersom de - sorgligt nog - inte längre bor i Kiruna när jag fyller år (8 september för alla som vill veta;b)). Jag fick en skjorta (vit med blåa kritstrecksränder tror jag att det heter, bild kanske kommer) och en tavla med massa gamla bilder - egentligen ville jag bara gråta,kidnappa båda två, låsa in dem i min garderob och tvinga dem att inte flytta, det kommer bli mentalt frustrerande - det ÄR frustrerande på alla sätt redan nu! Imorgon blir mitt sista träningspass med Ylva på.. ja, vem vet hur länge? BUHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Men iallafall, tillbaka till svullandet.. Vi åt varsinn tårtbit (Ylva och Karin hade även varit hos Ylvis och ätit bullar innan) och sen skulle alla äta middag, Karin hos sin typ faster, Ylva och Jag hemma i våra respektive hem. Redan innan maten var jag spymätt - ni kan ju fundera ut hur jag kände mig efteråt. Men det var inte nog med det, efter maten gick jag till Ylva och vi (Jag, Y &K) cyklade till Maria för att lämna hennes flyttpresent (hon ska nämligen flytta till uppsala!). Väl hos Maria blev vi bjudna på typ tårta IGEN! Efter en timmes mat och prat begav jag och Ylva oss till Athletican, fastän vi knappt kunde röra ett finger utan att spy och tränade i ca. en timme. Det regnar alltid när vi har tränat klart, och idag var inget undantag, jag hade bara tröja och mina slickisar på mig, myyys! Men det slutade regna och vi kom hem välbehållna, varken mördade eller dyngsura.

Jag och Elli har haft en mycket oseriös dag på jobbet, Elli har ansträngt sig ca. 5% och jag ca.6 (det var typ en halv konsumkasse kläder jag vek utan henne). Annars har dagen bestått av fula-glasögon-provande, utklädning och allmänt slappande (icke tillåtet). Det fanns ett par brillor med så starkt glas att man inte såg nånting med dem på, jag ramlade in bakom kassan och vi hade mycket svårt att gå på ett rakt streck. Vi har filmat och fotat, ska se om jag på nåt vänster kan få in filmen här. Imorgon är det sista dagen, imorgon är det svullning förbjuden, annars kommer jag bli fet fetare fetast, och det är ju inte kul. PUSS och GODNATT




ursäkta skärpan, men jag fick typ parkinsson av allt skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0