, 13/8

De tio kommande dagarna kommer jag misbruka ipren och voltaren-gel, och jag får inte springa.BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL! Mina benhinnor håller på att krackulera, mycket mysigt - inte. Nu får jag bara cykla (hata hata hata), simma och gymma. Får verkligen hoppas att jag kan åka skridskor utan att det gör ont, kan jag inte det heller är det lika bra att bara lägga sig ner och dö. Less, det är vad jag blir, otroligt jätteless.

Två dagar kvar på the red cross, två dagar fyllt av illaluktande kläder kvar, två dagar onödig ansträngning för en i princip obefintlig summa pengar. Nä, aldrig mer kommunalt sommarjobb, ALDRIG! (inte LKAB heller för den delen innan jag fyllt arton). Men idag har jag och Elli umgåtts med sveriges ( och iraks) sötaste baby, helt sjukt söt och glad och tyst (jag värderar tysta babysar mycket högre än de som har lite mer fart på stämbanden). Man ville i princip äta upp honom, inte bokstavligen då, men det fattar ju vem som helst. Vårat mission imorgon är att få veta namnet på den lilla ängeln (kan bli ett problem eftersom mamman endast pratar typ arabiska eller vad det nu är).

Aja, det blir athletican sen med Ylva iallafall, sen får vi se.

ca21.40 / Det blir läger nästa vecka (konståkning) iallafall, fast vi har inte tränare alla pass. Whatever, det viktigaste är att vi har is (om jag kan åka pga benhinnorna)! :) Nu drar alltså konståkningssäsongen igång, och jag väntar förbrilt på att slalomen ska göra samma sak (vilket oturligt nog inte är möjligt än på några månader).

Det finns en endaste liten bra sak med mina benhinnor; Jag slipper vara med på kondition-, snabbhet- och spänsttesterna nästa vecka. Se, det finns något positivt i allt som händer.  Nu ska jag sova, om ett tag, måste ta en clarityn - det är typ tabletter mot allergiska reaktioner mot myggbett och dyl - jag har kommit på att jag blir trött av dem.Och så passade det jättebra eftersom jag fick tiotusen knottbett igår , för jag kan ju inte äta dom om jag inte behöver dom, då hade det kanske urartat till ett smärre missbruk.

Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

voltaren är farligt iaf som tabletter har svårt att tro att det är bättre som gel =S

2008-08-14 @ 10:10:33
Postat av: Petra

för mig hjälper det iaf och det är en läkare som sagt att jag ska använda det så då gör jag det :)

2008-08-15 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0