, 12/8

Jag har nyss ätit, har varit på Athletican med Ylva på eftermiddagen, jag är kusligt svag i armarna - ylva är inte mycket bättre hon heller så jag slipper känna mig värdelös helt ensam ;b Senare - då det frhoppningsvis har slutat regna - ska vi med Sara och Karin och köra intervaller, uuuusch! Jag kommer vara DÖD, jag har inte tränat flera pass om dagen sen lägret (då vi hade fyra pass om dan i två veckor). Känner mig lite lat, jag tränar ju för att gå framåt och då får man inte vara det - unacceptable.

Fick nyss ett skräckartat besked; William ska köpa en ny, antagligen bättre och mycket farligare, skoter. Jag kommer dö i vinter (om jag inte dör ikväll vill säga). William är för er som inte vet det Tiddis lillebror - fast egentligen, är det rättvist att kalla dem lillebror när de snart fyller sexton? Förra året tog iaf Wiliam kål på min mentala hälsa genom att köra på en skida över hela sjön från K-jåkk till gränsen, mina stämband tog också skada av den färden. Haha, men nu ska jag och pappa ut och övningsköra. PUSSTJAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0