, April - två

idag är en ännu sämre dar än de alla andra dåliga dagar, sämst! jag förstår mig inte på dig, det är inte humant, det är pinsamt barnsligt och jag vet inte om jag vet vem du är längre. du har varit den jag alltid har litat på, alltid kunnat säga vadjag tycker till. Och är det här tacken för det? Jag vet faktikst inte vad jag ska göra, det är sjukt. Det går inte bara utför, jag faller.

det är tur att jag har tiddis och elli iallafall, utan er hade jag inte klarat mig, ni är alltid där och även om ni inte förstår lyssnar ni, det är ju ett stort plus. ja, ni är bäst. puss & godnatt



- jag kollade förresten på lite bilder, har bilder på mig och annis från 3 st länsmästerskap, 2005 2006 2007 ;b and here they come


image15image16image17

nu är de inte i ordning, men ordningen är 2006 - 2005 - 2007 ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0