, April - tre

I'm stuck with this feeling, will it never stop, never stop?
jag döööööööööööööööör! jag hade skrivit typ sveriges längsta blogginlägg nyss och så när jag sparade det hade det loggat ut och all min förabannade text var borta! #!&%?!# (jag illustrerar mina känslor ;b) Allting går emot mig och jag har ingen lust med det längre. Det ska iallafall bli skönt att åka bort, iofs är det till lule men whatever, det blir konståkning, gå på stan och vara med annis och emma, det var längesen, jag känner att det är det som behövs för att få mig på banan igen (hoppas jag).
den här veckan har det varit skitdåligt i backen och vi har typ inte haft träning, men jag har åkt några åk iaf, totalt bortkastad tid. jag vill till gränsen, jag vill ha kul och jag vill inte tänka på nånting, jag har inte varit i skolan en hel skolvecka sedan vecka 8, och det kommer jag inte vara på ytterligare två veckor, imorn är jag ledig och så ska jag till lule två dar nästa vecka. Jag oroar mig lite för svenskan bara, har bara varit på fem lektioner sedan nyår, hon måste tro att jag skolkar eller nåt ;b nu skulle jag behöva packa, klockan är tjugo i elva och jag ska packa, jag tänkte baka muffins och så ska jag duscha, plus att jag ska upp fem imorn, åker med tåget klockan sex. så, som sagt, jag behöver gå. puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0