, April - tjugotvå

egentligen ska jag vara i backen nu, det är sällan jag "skolkar" från träningen, men idag kändes det verkligen inte som att det var min dag, det var definitivt inte min dag igår iallafall. Imorgon har jag prov och nu har jag sjutton sidor geografi att läsa, HOJJA! jag måste börja nu, men jag har ingen motivation överhuvudtaget. Dessutom har jag ju mitt sötsakslöfte, skit, och jag är jättesugen på någonting gott, jag har ätit russin, jag är ju seriöst sockerberoende, det är inte bra. fast jag vet inte om jag vill ha godis/kakor eller nåt, jag vill ha god mat, inte mikrovärmd makaronipudding, som dessutom var äckligare än vanligt redan som färsk.
 
idag är det ett år sedan min mama bröt benet , bryter hon benet iår igen (alltså ett tredje år) dör jag, då flyttar jag till Tiddis och kommer inte hem igen.

hoff, jag känner mig dålig när jag inte är och tränar, men jag måste tvinga mig ut och springa ikväll. så nu ska jag se till att läsa geografin, sen springa och sen kolla desperate housewives, that's my plan. pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0