, April - tjugotre

idag blev, åter igen, en ganska misslyckad dag. hade jag inte haft elli och tiddis vet jag inte vad jag hade gjort. (jag älskar er , ni är bäst) .
Dagen började iaf med att jag steg upp skittidigt , tänkte hinna duscha och fixa mig och plugga geografi. Jag klev alltså upp, duschade, torkade håret och sminkade mig, sen när jag läste geografi somnade jag och vaknade när tiddis ringde och sa att de stod utanför mitt hus och väntade. Jag flög upp, drog på mig kläder, borstade tänderna, tog min förbannade geografibok och sprang ut. jag såg ut och kände mig som ett as och som grädden på moset gick provet åt helvette. dö dö dö.
och eftersom jag och tiddis hade lgömt gympkläder fick vi uppgift av våran arga gympalärare att gå till coop och tillbaka, det var blött om fötterna och min lugg flög åt helvette eftersom jag inte hann fixa imorse, sen när vi hade gått till copp tyckte louise inte att vi straffats tillräckligt, så vi fick spela pingis, damp.
sen kom iallafall slutet på skoldagen och jag tiddis och elli (som vi plockade upp på vägen) gick hem, sen har vi fikat ,eller okej jag har fikat och sen har vi legat på min säng och kollat i gamla skolkataloger. jag behöver verkligen er, I really do





ca.21.00
Nu sitter jag här igen, jag ids inte göra nånting, jag har fått någon konstig underlig sjukdom, hur blir man frisk egenltigen?

jag och ylva har iallafall varit duktiga och varit på gymmet, och jag har bestämt att jag iaf ska ta 70 i ben till sommaren, lite skärpning, jag har tio kilo kvar.

men det är inte det som är det intressanta med gymmandet, det intressanta hände innan, haha. precis när vi kom in i sjukhuset kom en gubbe som jag bestämt kände igen, det var gubben som en gång började prata med mig elli och tiddis utanför intersport och tillslut tog han tag i ellis (eller nåns) arm när vi inte vilja följa med honom, vi skrek och sprang och så kom det en väktare och tog honom.

och jag sa iaf till ylva att han var läskig och att vi skulle skynda oss, och så började han fråga var rehab-avdelningen låg, och vi sa att vi inte visste och att vi inte hade tid, och så pekade jag på en skylt och så började ylva gå. då gick han efter ylva och liksom trängde in henne i väggen, hon typ slog honom och så sprang vi som dårar därifrån, och han följde efter men försvann sen. Då gick jag på toa och så satt vi på en bänk, och då kom han igen och började jaga oss och slå i väggarna och stampa i marken, jag typ gallskrek och så sprang vi ut och upp till akuten.. och vi var ju tvugna att gå tillbaka eftersom vi skulle träna. Skiträdda gick vi till sjukhusets huvudentré och sen till Atlethican, och vi såg honom men han såg inte oss, det var skitläskigt iallafall! haha, men jag asgarvade iallafall hela tiden, det där med att skratta är nog lite mitt sätt att hantera alla mina känslor, vilka alltid inte är så positiva men iaf.

jag känner mig faktiskt lite duktig, har tränat alla dagar denna vecka hittils och det tänkte jag fortsätta med veckan ut. Dessutom har jag inte ätit några sötsaker, JAG HÅLLER MIG! haha, men jag har ätit mackor, sånt händer. jag kan ju trösta mig med att jag har tränat allafall. ;b

och nu måste jag slita mig från min datanördiga värld och börja städa och plugga. jag orkar inte med skolan, jag orkar inte med så mycket överhuvudtaget, suck

jag tror att jag behöver dig, nej, jag vet att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0