,April - tjugofyra

haha, vi fick tillbaka geografiproven idag, och jag hade mvg, det trodde jag absolut inte, tur att Gunnar inte gjorde som stina och frågade hur lång tid vi hade lagt ner på pluggandet, det hade nog inte blivit mer än en halvtimme för mig, fast det fastnade ju tydligen någonting i huvet, men jag kommer inte alls ihåg vad jag skrev på provet. läskigt.

imorgon ska en svenska "romananalys" vara inlämnad, jag har ingen motivation över huvudtaget och känner att det kommer jag inte att få idag heller.

jag och elin ska till backen, får se om vi får med oss sara, hon kommer säkert :) nu är ylva och karin och tävlar i funäs, jag skulle först med, men sen ides jag inte, de vill inte heller åka men de måste ;/ haha stackarna.

nu måste jag städa rummet, och egentligen plugga, men det tar vi vid ett senare tilllfälle ;)

'cause you're the storm that I've been needing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0