, April - tjugoett

de håller på att göra om Pixbox, lite lustigt verkar det bli, hoppas att det inte blir tjorvigt bara.

Jag tänkte ju bli nyttig och sluta äta godsaker, jag har redan liksom bytit det, åt en chokladmuffin (som dessutom inte var god) på safari, och nu är det VERKLIGEN slut med sånt, iaf för denna vecka, jag ska se om jag håller mig, jag måste hålla mig, haha ;b och så tänkte jag väl springa från backen, undra om nån följer med mig ;B

på tal om springning ska jag imorgon köpa ett par ursnygga springbyxor, yay! ;) haha, men jag har massa kvar på mitt intersport-presentkort från i julas, så .. lika bra att slösa upp alla pengar man har på alla fronter. det är helt sjukt, jag har inga pengar på telefonen, inga på kortet och snart inga presentkort eller nåt heller. petris is pank ;) det brukar jag aldrig vara, jag har alltid varit en sån där "sparare", men icke längre.

nu ska jag nog byta om och göra mig klar, och äta och lite sånt. pusstjao


image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0