, April - tjugo

idag har jag varit i backen från ett till fyra, tiden gick skitfort och sen tänkte vi springa hem. Eller först var det så att vi skulle springa till Sara, men så skulle inte Sara springa, så då skulle vi springa, bara springa liksom, men när det väl kom till kritan så gick vi raka vägen hem istället. Jag hatar mig själv, jag är en lat flodhäst. om jag inte springer idag ska jag springa minst tre gånger nästa vecka, skärpning!

jag ville ju verkligen åka till gränsen, nu när säsongen är slut och jag har en massa tid till att leva får jag inte leva, gör någonting roligt, som att åka till gränsen tillexempel, och carl skrev att det hade kommit snö och jag är SÅ avundsjuk, ät mig.

hoppas tiddis och hennes familj inte kommer allt för sent hem från stugan idag, jag vill gå till henne och klaga lite på allting, allt som jag inte får göra rättare sagt. och allt som jag vill ha som är lite svårt att få,

jag vill ha jag vill ha jag vill ha, jag kommer aldrig få.



21.17-
Idag har varit en meningslös dag, en totalt meningslös dag, en totalt meningslös helg, förutom vildas lilla närvaro och mina slalomtjejor i backen, men annars, större delen av ingenting, skit!
jag ska bli nyttig , om jag ska till tunisien kan jag inte springa omkring och se ut som en degklump. jag har i detta nu börjat ett nytt liv, eller börjat om mitt gamla liv kanske man kan säga. vi får väl se hur det artar sig. nu ska jag verkligen försöka hitta på nånting meningsfullt att göra. yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0