, April - tio

idag fyller min kusin alva år, jag har inte ringt till henne, jag vet faktiskt inte ens hur gammal hon blivit, har mina aningar om att hon är född 2000, det hade jag också velat vara, då vet man alltid exakt hur gammal man är om man kollar på årtal, coolt. eller inte

jag var ute och sprang, sprang till lombia och tillbaka, och jag märker att jag har lite problem med att hålla A1-tempo, det är så tråkigt att springa sakta, jag döör. men jag springer ju inte skitfort heller så det blir säkert bra. jag ska hålla på med A1 till i maj nångång, då ska jag börja varva med A2, det ska bli skönt :)

jag har börjat fundera på om jag ska åka till funäs på 1:a Maj Trofén iaf, det är ju såhär avlutning på säsongen och allt. det känns lite tomt men samtidigt skönt, off, jag vet inte, och jag vet inte hur jag ska göra nästa år med konståkning vs. slalom heller, jag brukar alltid undra hur bra jag hade varit på respektive sport om jag inte hållt på med den andra, för håller man på med två sporter tappar man fokus och blablabla. På tal om fokus ska jag ringa till Ulla , har inte haft nåt sånt där samtal på jättelänge , och förresten , åker jag inte till funäs kommer jag inte ha någon chans att sänka mina punkter i slalom mer i år. för er som inte fattar är punkterna en slags rankinglista, och man ska ha så lite punkter som möjligt och man sänker dom genom att tävla . ;b

på lägret (med konståkningen) i helgen gick min dubbelaxel jättebra på söndan (et är ett konståkningshopp), den har inte alls fungerat i vinter, iofs har jag inte tränat så mycket konståking heller men den var klart bättre förra säsongen, suck, nästa år ska jag stå (klara) den , jag SKA! :D

nu borde jag antingen 1:plugga matte (uteslutet) 2:läsa min svenskabok (också uteslutet) eller 3:sova
jag tror att det blev alternativ 3 som vann, så puss&gull


tiddis, jag vet att du vill ha mig men det går inte ;) (internskämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0