, April - Tio

har nyss kommit hem från luleå, har varit där med klassen och treorna i två dagar, ganska intressant ;D fast det har inte hänt så mycket, först var vi på teknikens hus (treorna var och besökte universitetet) och gjorde några uppgifter. Sen åkte vi på stan och var där i fem timmar. När jag och tiddis var på lindex såg jag en mycket underlig BH, den såg helt sjuk ut ända tills vi insåg att det var trosor med rump-inlägg, vem fan har på sig något sånt? ;) mohahahaha. ja, rumpa har man u så att det räcker och bli över i alla fall. nu ska jag och min bakdel ut och springa av oss litegrann. Jag skriver kanske mer sedan :)

eller förresten, lika bra att dokumentera färdigt innan man går vidare till nästa mission i livet, när vi varit på stan var vi i våra stugor på Arcus och hade massa tävlingar, vi ettor och typ erik och nån annan från trean.. Tävlingsgren 1: Staketgång, Jag var skitbra första gången jag skulle gå, kom jättelångt, sen gick det utför men vårat lag vann iallafall. LAG AS ;) de andra hette lag bra ;) Tävlingsgren 2: Limbo - Återigen hade folket hittat en tävling just för mig, fast Natta vann men jag skyller på längden och så gjorde det ingenting eftersom vi var på massa lag. 2-0 till lag AS :) Tävlingsgren 3: Charader - har inte så mycket att säga om dom men lag as vann iallafall . Vi var helt enkelt bäst :) sen gjrode vi viskleken, det var kul.

arvid ramlade förrresten och knäckte vägbommen och fick åka in och sy typ fyra stygn precis under ögat, jag tror att han jagade erik eller nåt. och det bästa var att allting hamnade på övervakningskameran ;) hade velat se filmen, men nu ska jag kila. hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0