, April - Sjutton

usch usch usch, idag har jag genomlidigt tidernas svåraste fysikprov. Fast egentligen tror jag inte att det hade varit så svårt om jag hade pluggat. Från och med nu ska jag aldrig mer börja plugga typ dagen innan, minst en vecka om det är matte fysik eller kemi. jajamän, jag ska bli duktig :D

igår fyllde tiddis år, var hos henne och fikade och var med hennes kusiner. Av mig fick hon ett presentkort på typ ögonbrynsmojs och ett fotoalbum med snygg-snygga bilder ;D haha, icke att skåda för allmänheten ;b Jag hoppas att tunisien blir av för min del också, jag vill verkligen åka utomlands. det är en vecka tror jag och det är sista skolveckan , YAY! Fast jag oroar mig lite för min frånvaro, men jag har iaf ingen ogiltig, så det kanske är lugnt, jag ska fråga någon nån gång ;b

ikväll ska jag till backen och sen ska vi springa hem till Sara, och imorgon måste jag på gymmet, tänkte gå igår men kom från tiddis ganska sent (därav hann jag inte plugga heller ;b), och så måste jag springa ihelgen, det går inte bra att komma igång med träningen ;D hhahaha jag har blivit lat, men nu måste det bli skärpning, annars kommer jag dö om vi ska köra beep-test eller nåt, usch usch usch

nä, jag måste städa rummet också, snart kommer jag få ohyra känns det som, liten överdrift kanske men ändå. tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0