, April - Nitton

det blev inget gränsen, fanockså, jag var jättesugen på att åka ju! man mami ides inte, damp? nu har jag ingenting att göra idag , tack mamma!

har iaf varit med vilda i backen idag och kollat på tävlingar, mycket mysigt. det var kul och jag är helt imponerad av killarna, jag förstår inte hur de vågar, jag vill också. Men vänta bara, jag ska bli kung på det där! ;) jag och vilda har även kockat idag, vi skulle göra såna där french toast, men det gick inte så fantastiskt bra, men det gick att få ner iaf, det är ävl det viktiga.

usch usch usch, jag ville ju åka till gränsen, hoppas de har skittråkigt utan mig ;b haha, troligt. blä, men nästa helg vill jag upp, och på valborg of course ;) gränsen forlajf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0