, April - ett

Första april, det är idag man ska lura alla, känner inte för det idag. jag tycker förresten att det hade varit jättebra om man gjorde om blogg.se, så kul är det inte, men jag kan inte heller komma med några förslag på förbättringar.

snart ska jag iaf dra mig iväg mot skolan, skulle ha behövt plugga lite imorse, men jag ides inte, jag ids ingenting, vad är det med mig egentligen? jag behöver besöka staden också, fast nu glömde jag bort vad det var jag skulle införskaffa. hojja,

igår var det sista isträningen för säsongen och jag höll seriöst på att börja grina, säsongen är på tok för kort, jag vill ha is till slutet av maj, MINST! så tar idioterna bort den sista Mars, hur ska man kunna bli bättre om man inte tränar är min stora fråga?

nä, nu måste jag börja agera, annars missar jag bussen och ja.. det blir inte kul,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0