, April - arton

Hela veckan har det kännts som fredag fram till nu när det verkligen är fredag.
Idag har jag försovit mig, pratat med en alkis, varit på stan med elli, kommit försent till tyskan (sällan), varit på teater (som för en gångs skull var bra!) och på gymmet. Jag har alltså hunnit med ganska mycket, och jag fick inte IG på fysikprovet, tre poäng, nej fyra faktiskt, ifrån  ;b men jag ska göra om det så att jag kan få högre betyg ist ;) jag tror att det var fisko för en stor del av klassen ;D men det är sånt som häner, provet var för svårt helt enkelt! ;)

Ikväll ska jag kanske umgås med Elli och hennes man ett tag, och sen vet jag inte. Jag vill ha mat fast nu har jag ätit mackor (dåligt petris) och nu har jag ont i halsen, jag blir sjuk varje gång jag är ute och springer, eller jag blir typ småförkyld och så går det aldrig bort eftersom jag nu har börjat springa på allvar, haha. Men jag har varit hyfsat bra ända sen nyår. min axel gör ont och knakar på tal om ingenting.

Imorgon blir det först backen och sen kanske jag åker till gränsen om folket bestämmer sig för att åka, jag vill inte vara där ensam eftersom vilda inte är där. men nu ska jag kila, jag är less på datorn, tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0