, old times

idag har jag, elli och tiddis umgåtts litegrann, vi har gått till sporthallskiosken och köpt godis i regnet, usch, allting blir helt blött, (har fortfarande mina blöta mjukisbyxor på mig, smart). det var så skönt att vara med de där två igen, precis som det var förra hösten. åh, då fanns inga hinder för oss, det var vi och inga andra inblandade, nu har både elli och tiddis "andra inblandade", fast jag vill faktiskt inte ha en "andra  inblandad", det verkar så tjorvigt, jag är för tjorvig för sånt, men det stör inte mig. det funkar bra ensam också, sådeså! :)
'första träningen med Tomas Öberg (nån tränare vi fått upp nu till lägret) i eftermiddags, det gick väl sådär, ganska bra iaf :) vi hoppade salcow och öggel, salcown gick inte som det brukar och ögglarna blev väl okej, och sen hoppade vi toelopp, och jag kunde! tusan vad jag blev förvånad, haha, klarade två stycken, av två hoppade ;b
snart är det sölden, och jag längtar jättemycket, alla kommer vara där, okej, inte alla, men många :) jag ylvis karin elin hanna sara och kanske joel från kiruna, sen så är det typ massa luleåkare, typ axel och dem :-) one week together , tihii :)
jag ska duscha nu och sen sova, imorgon klockan nio har jag träning , vilket medför att jag måste gå upp typ sju-halvåtta , usch, men om jag är typ klar att lägga mig till 23.00, så kommer jag aldrig kunna somna, det var inte det jag tänkte skriva, men jag borde inte vara så trött imorgon då :) så, nu ska jag kila, och imorgon kommer axel, för staffan fyller år och hela familjen (kanske inte elsa) kommer upp :) så, nu, godnatt, puss&gull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0