, oh, that's why

jag vill se Pirates 3! :) nu nu nu nu, haha, men den kommer snart, om den inte redan har kommit, men jag tror att den kommer i november eller december, JULKLAPP till mig, tack!

idag har jag haft en stress-dag, eller nej, förresten, det har inte varit så stressigt, bara när jag skulle hem från Lombia klockan kvart i sx för att hinna hem och byta om och gå till slalomträningen som började klockan sex ;b men jag var iaf på Luossaskolan (slalomträning) typ 10 över :) haha, det var inte så jobbigt på träningen, jag vill ha träningsvärk, jag har inte haft det på aslänge!

vi hade ingen Turism idag heller, och det ska vi inte ha nästa vecka heller, det betyder attt jag, som idag, hinner till konståkningen 16.00 :) <3 vi hasde office idag med, fast jag hade glömt joggingsskorna, så jag kunde inte springa, så jag brassade som sagt hem på slalomträningen istället:)

imorgon blir det skola, usch vi har engelskaläxa + att historian ska typ bli klar (och jag har knappt börjat, det går bra nu ;>), och sen är det träning och sen såär det chilla chilla chilla :D fast jag vet inte om jag måste gå på tyngdlyftningen kanske, och justja, på lördag börjar vårat tränignsläger i Paksu, samma som vi hade för typ en månad sen, usch, jag har typ inte sprungit sen dess, ah, dåligkondition.se ;-8

nu ska jag vara lite seriös och träna på engelskan och sen göra lite history ;) tjingeling, jag saknar dig a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0