, let's face it

godmorgon, idag har jag varit på morgonprommis med byrackan, han är så odresserad så att jag blir galen, hojja schnapp, det blir två veckors dressyrkurs hemma hos Lövberg-Stååls, ja han ska vara hos oss i två veckor, hjälp! men jag åker på fredag nästa vecka :) det är mindre än två veckor kvar :) det är tretton dagar kvar, eller tolv eller nåt sånt. JAAA! åh, skidor, men jag har inte fått mina storslalomskidor ännu, jag har pjäxor, slalomskidor, slalomhjälm, slalomstavar, fartdräkt, ryggskydd, benskydd, täckisar, . jaaa, jag saknar storslalom skidor, -stavar och hjälm! Men jag vill inte ha en Marker hjälm, de är så jävla fula, jag vill ha en scott, men de är dyrare, men jag vill ha en sån, och tänkte betala mellanskillnaden mellan markerhjälmspriset och scotthjälmen, pappa betalar resten, jag behlver ju faktiskt en hjälm! har inte haft någon på hela året. alltså jo, mn jag har ju använt min slalomhjälm hela vintern till storslalom också. boring ;P fast till gränsen har jag min Giro :) I like, och så vill jag ha en rosa jacka och ett par rosa goggles med spegelglas, från völkl, de är skitsnygga ;p respect, nä, nu ska jag göra nånting annat, måste börja sitta mindre vid datorn, jag har blitt en nördy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0