, is this jar of dirt going to help? ;b

hej, nu är det snart tre veckor sen vi började skolan, luossa, det känns så långt borta nu, men det känns ändå som att vi inte går på hjampis, att vi bara är där, på typ studiebesök, hur länge ska det ta innan man vänjer sig? jag saknar klassen litegrann, men TU1, ni är också alldeles fantastiska :) tre år med er kommer nog inte bli några problem, det kommer nog bli konstigt att skiljas från er också när vi tar studenten. men själva skoldelen, det är lika  tråkigt som vanligt, och vi har västa dryga schemat, typ slutar kvart i fem på torsdagar, och träningen börjar klockan fyra, den hinner man ju verkligen till , suck .
jag fryser, det är svinkallt om händerna, isch, och snart har vi träning, på matto, utomhus, och jag är typ täpt i näsan, och kan inte andas, <3 nässpray ;) usch, jag har gått på nässpray sedan skolan började nu, och två veckor innan det också, typ, suck 2  .
mina skrillor är i lule på slipning , skönt med nyslipat, slipper man slinta och dö. för det är exakt det man gör när man slinter, D Ö R ;b haha , usch, jag vill ha västa vinterkläderna på mig på träningen, jag fryser ihjäl annars ;) och så vill jag ha träningskort på sportsclub, sådeså. det fick jag inte i födelsedagspresent, inte nåt annat som jag önskat mig heller typ ;b jo, en rygga och sminkpenslar, sen fick jag ingenting mer tror jag . jaja, men de måste ändå köpa en jacka till mig , för det behöver jag verkligen,

ja, nu ska jag pysa, på fredag kommer kanske axel upp & så kommer det en tränare som vi ska ha läger med i helg, glad :) tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0