, happy birthday :)

hej hej hej :) igår fyllde jag år, sexton, det känns verkligen inte som att jag är sexton, kanske femton högst , usch, jag vill inte bli stor, vad jobbigt. men det är roligt att fylla år åtminstone ;) av annis fick jag en fin grej, typ en tunika, den var grå och jag älskar den :) och av tiddis fick jag massa idolfoton på henne, fast det var inte min riktiga present, den ska jag få sen ;p och av maria fick jag en bok, och av ylva och karin en såndär glittrig bodylotion och läppglansmojs ;p och va mamma och pappa fick jag en sån där övningskörningsskylt, en ryggsäck, och sminkmojsar, och kanske var det nåt mer också, men det var en present som inte kommit ännu, så den ska jag få sen.

jag och tiddis hade tänkt oss att vi skulle äta thaimat och kolla på film, så vi ringde till Thai takeaway, fast de svarade inte, så vi cyklade in till stan, och då hade de stängt! våran vanliga otur, såklart ;p då cyklade vi till sporthallskiosken och köpte godis, och funderade på vad vi skulle äta, då tänkte vi att det var ju bäst att äta mat från La Guna saken, frö det var närmastt, så v gick dit och beställde typ pasta, och så pratade den där gubben med oss jättemycket och sen var maten klar, så vi gick, men då kom vi på att vi inte hade hyrt nån film ännu, så vi fick panik (det hade dessutom börjat regna) och cyklade till KV och hyrde två filmer ;p och så cyklade vi hemi regnet och sen åt vi tills vi höll på att dö och så kollade vi film medans, fast när vi satte på andra filmen somande jag direkt och jag tror att tiddis också sov, så vi slutade kolla och gick och la oss istället ;p det var min födelsedag, atck allihopa :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0