, haelp*

ååh, nu är det damernas höjdhoppsfinal på TV, jag är så nervös att jag inte vågar kolla. höjdhopp är så outhärdligt jobbigt att kolla på, jag tycker jättemycket om höjdhopp, men det är inte bra för mitt psyke känner jag ;b bättre att höra hur det gick efteråt, jag vill verkligen att Kajsa ska komma bra, det känns osm att det är hennes sista VM, och jag stör mig på blanca vlasic eller vad hon ny heter, det är kajsa, inte hon som ska vara bäst ju! bwäh, det stör mig också att Kajsa inte kommer vinna, för det kommer hon inte, gråååååååååt, men hon kan komma på pallen, jag vill att hon ska göra det, hon har kapaciteten , ah,
nu ska jag gå till tiddis, och kolla på höjdhopp, men jag kommer inte våga, jag dör , haha, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0