, get a little bit higher

trött trött trött, trött är dagens ord, jag var trött i skolan, trött på träningen, trött när jag cyklade hem och så trött att jag inte orkade gå på tyngdlyftningen idag, trött!
- fast jag har haft kul idag ändå, idag på maten satt vi och skrattade så att vi grät, vi måste ha sett störda ut ;) och sen dampade mitt öga, så det bara rann tårar, haha. sen så skulle jag sanna sanne och ida cykla till lombia, direkt från skolan alltså. sanne åkte på idas sadel, och den var typ en mil för hög för henne ;b och sen , i sista backen upp vid viadukten där så kommer de inte upp och tippar med cykeln ner i diket ;b ida landade underst och sanne ovanpå henne, och hon kom inte bort ;) sen när vi väl fick bort sanne så skulle ida upp, och så sa hon lite på skämt att hon kanske landade i bajs, och sen kollade vi ner på marken där hon låg, och ja.. där låg det mosat bajs;) idas jacka blev bajsig och vi höll på att dö ;) sen så gick vi in på lombia och gjorde ingenting ;b
på träningen gick det dåligt, jag var trött, som sagt ;) och så åkte jag mitt program sist av alla, vilket bwtydde att jag fick vänta jättelänge ;( och så slutade träningen med att Ingela tyckte att vi var lata och så fick vi köa idioten utan att lyfta på fötterna, och mina skridskor är så slöa att de inte kan bromsa typ ;) jättebra I know ;)
och sen cyklade jag typ hem i slowmotion , och sen när jag var påväg till tyngdlyftningen ringde pappa och sa att jag inte behöve gå om jag var för trött, vilket jag tyckte att jag var, så nu är jag hemma och äter bullar istället, välförtjänta bullar, jag har faktiskt redan tränat åtta gånger den här veckan , och har tränignar kvar dessutom, sådeså, jag behöver vila och bullar, och så vill jag ha godis sen ;) nu ska jag fixa och trixa lite i mitt rum, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0